Fortsätt till huvudinnehåll
Sök
Leta i den här bloggen
Renée Risberg
BLOGG
OM MIG
BUCKET LIST
KONTAKT
Mer…
Dela
Hämta länk
Facebook
X
Pinterest
E-post
Andra appar
Etiketter
Vardagsliv
september 27, 2015
Jättegod fudge
I somras när det var Malmöfestivalen köpte vi fem påsar med
fudge
. Smakerna var bland annat choklad, hallon & choklad, vanilj och polka. De är verkligen såå goda och sån tur är har vi några kvar ;) Underbart goda verkligen! Gillar ni
fudge
?
Kommentarer
Populära inlägg
mars 12, 2017
Frågor i matchningsprocessen
juni 19, 2016
Visumintervju på Amerikanska Ambassaden
Kommentarer
Skicka en kommentar
Tack för att du tar dig tiden att lämna en kommentar! :)