1 år och 7 månader i USA

Idag är det exakt 1 år och 7 månader sedan jag landade i USA. 19 månader. 577 dagar. Det är helt galet. Men samtidigt känns det så länge sedan jag var i Sverige, som jag alltid skriver :) Om 3 månader är jag tillbaka i Sverige. 3 månader är egentligen en hyfsat lång tid, men med tanke på att jag varit här i 19 månader är det jättelite jämfört med det! Dessutom går en av månaderna till min resemånad och sen får jag besök av en kompis i en vecka och jag ska resa med min värdfamilj i en och en halv vecka. Så det är bara 5 vanliga veckor kvar?! Det är helt galet. En vecka går så snabbt.

Jag är i full gång med att organisera mina saker och planera packning inför resemånaden. Det är inte så lätt och tar massa tid... Men jag skriver här igen så fort jag får möjlighet!

Har ni förresten några frågor om au pair livet, hur det känns nu i slutet, frågor om olika delar av USA, min erfarenhet osv? Ställ dem gärna i så fall i en kommentar så kan jag svara på det :)

Kommentarer

Populära inlägg