2 år sedan avresa - 2 månader hemma

Den 1 augusti 2016 lämnade jag Sverige för mitt stora au pair äventyr i USA. Idag är det exakt två år sedan. Det känns så galet att det gått två år sedan den dagen! Jag skrev ett inlägg om hur det kändes att åka som ni kan läsa på länken. Det har gått så snabbt men samtidigt känns tiden innan jag åkte rätt avlägsen. Jag har träffat så många härliga människor, sett fantastiska platser, utvecklats så mycket som person och fått två bonusfamiljer i USA <3
Idag har jag dessutom varit hemma i 2 månader efter mina 22 månader i USA. Lite komiskt att alla siffror är tvåor... :)
Jag är så glad och tacksam för att jag åkte och allt som detta äventyr gett mig. Jag kan verkligen rekommendera er som tagit studenten att överväga att åka som au pair. Det är tufft ibland, men mest fantastiskt! Om det är någon av er som önskar att jag ska skriva om något speciellt från min au pair tid får ni gärna kommentera det eller höra av er till mig, t ex på instagram @reneerisberg.

Kommentarer

Populära inlägg