BLOGGAR JAG FÖLJER



Jag fick en fråga häromdagen angående vilka bloggar jag läser. Jag har tänk innan att jag ska göra ett inlägg om det så det blev passande nu :) Så här kommer de skönhetsinriktade bloggar jag följer.

Linda Hallberg:
Jag har läst Lindas blogg ett par år nu (vet inte exakt hur länge). Jag tycker att hennes sminkningar är väldigt snyggt gjorda och väldigt inspirerande. De flesta sminkningarna är inte direkt såna som jag skulle göra likadant, men som sagt så blir jag alltid inspirerad av hennes makeuper!
Lindas blogg: lindahallberg.se

Helena Rönnblad:
Helenas blogg var nog den första sminkbloggen jag hittade och verkligen fastnade för. Jag älskade att hon ofta la ut steg för steg så att jag (som knappt kunde något om smink) kunde prova och lära mig. Tack vare hennes blogg började mitt intresse för smink växa och jag har lärt mig mycket från henne!
Helenas blogg: imakeyousmile.se

Helen Torsgården:
Helen är väldigt duktig hon också och på hennes blogg har jag blivit inspirerad av både sminkningar, naglar och frisyrer.
Helens blogg: blogg.veckorevyn.com/hiilen

Sandra Holmbom:
Sandra är grymt duktig på konstnärliga sminkningar! Hon gör även snygga "vanliga" sminkningar och nageldesigner.
Sandras blogg: rodeo.net/sandraholmbom

Jag har även några fler jag läser då och då, men dessa är dem jag kollar in på i princip varje dag. <3

Kommentarer

Populära inlägg