MY PRODUCT - NYC NAILPOLISH




I ett tidigare inlägg skrev jag att jag hade skaffat ett nudefärgat nagellack som jag verkligen tyckte om, så nu tänkte jag göra ett inlägg där jag lite mer detaljerat skriver om nagellacket.

Lacket kommer från NYC och heter Fashion Safari. Det krävs två lager för att få ett täckande resultat då nagellacket är ganska löst i konsistensen. Dock ser jag inte det som ett "problem" då jag tycker att det krävs med de flesta lack. Jag tycker det är en snygg nudenyans också, mer åt det beigea hållet och inte rosa. Penseln är lagom storlek, som de flesta andra nagellack. Ibland kan det vara negativt (det är enklare att måla med en bredare pensel om man ska måla hela nageln) men ibland är det positiv om man t.ex. bara vill måla halva nageln i den färgen. Det hade varit lite svårare med en bred pensel ;) Gillar ni nudefärgat nagellack? <3

Kommentarer

Populära inlägg