Eye shadow från H&M - Hot Sand


Hej på er fina läsare! Hoppas ni haft en bra dag hittills! Idag tänkte jag visa er en ögonskuggspalett från H&M som jag använder i princip varje dag. Den heter Hot Sand och jag är 99,9 % säker på att den inte finns kvar i deras sortiment längre då det var ett bra tag sedan jag köpte den... Tyvärr. Men jag kände att jag ändå ville tillägna den ett eget inlägg. 
Den består som ni ser av två ögonskuggor. En väldigt ljus och en guldig. Båda är verkligen superfina och skimriga! Den ljusa använder jag i nästintill alla mina sminkningar för att highlighta i ögonvrån. Den är perfekt ljus och skimrig utan att bli för mycket. Man kan dessutom ta lite eller mycket beroende på den effekt man är ute efter. Jag använder den förresten ibland som highlighter på kindben för att framhäva och ge lyster. Den guldiga är i princip den enda guldiga ögonskuggan jag använder eftersom den är så pass bra. Jättepigmenterad och skimrig och fin!
Just dessa fägerna är jätteanvändbara så om ni inte äger liknande ögonskuggor borde ni kolla in de 

Kommentarer

Populära inlägg