e.l.f. studio store on Broadway

När vi var i New York vecka 8 ville jag jättegärna besöka ELFs butik som ligger på Broadway. Trots vårt späckade schema hann vi faktiskt en snabb tur dit på vår sista dag! På bilden ovan ser ni hur butiken ser ut utifrån och nedan ser ni hur den ser ut på insidan. (Fotad av min pappa medan han stod och väntade medan jag kollade på allt haha)



Det är ingen jättestor butik men den är välfylld med godsaker. ELF är (som ni kanske märkt) ett av mina favoritmärken inom smink. Jag vågar nästan säga att det ÄR mitt favoritmärke. Jag har en hel del produkter från dem och älskar att de erbjuder bra produkter till ett bra pris. Det var jättekul att få besöka butiken och jag hoppas jag kan besöka den igen någon gång i framtiden. New York var underbart och har så många intressanta ställen att besöka så vi kan gott och väl fylla ut en vecka till ;)
PS. Jag köpte tre produkter i butiken. Ska visa dem i ett annat inlägg <3

Kommentarer

Populära inlägg