Video - Au Pair Update

Hej på er! Det var ett tag sedan jag skrev sist och det har hänt så mycket den senaste månaden. Min bästa vän Hannah kom på besök i mitten av mars i en vecka vilket var jättekul. Vi hade det supermysigt med min värdfamilj och åkte också på massa utflykter, både shopping och sightseeing. Sen i slutet av mars åkte jag och min värdfamilj på en lång road trip där vi även mötte upp min familj som var på besök från Sverige. Vi åkte till Las Vegas, Death Valley, Hoover Dam, Grand Canyon, Route 66, Legoland och Universal Studios. Det var en helt fantastisk resa och det var så kul att min värdfamilj och familj fick träffa varandra. Så småningom kommer det komma bilder därifrån. Men just nu är det ganska mycket igång som jag berättar om i min senaste au pair update video :)

Kommentarer

Populära inlägg