Hemma i Sverige!

Hej på er! För två och en halv vecka sedan landade jag på svensk mark! Eller jag landade med flygplanet i Köpenhamn, men sen körde vi över bron in i Sverige. Det har varit hektiska veckor med massa att fixa med uppackning, förberedelse inför en stor fest vi hade, organisera och städa mitt rum och vänja mig vid allt svenskt i Sverige. Under min första dag tyckte jag allt kändes så himla litet haha. Motorvägen, husen, bilarna... The list goes on. Jag tycker ärligt talat fortfarande så litegrann, men har vant mig mer och mer :)

För övrigt var min resemånad helt fantastisk!! Jag har både fotat och filmat en massa som jag hoppas att jag får tillfälle inom kort att publicera. Det har ekat tomt här ett bra tag eftersom jag haft så fullt upp och rest en massa (och inte minst flyttat från USA till Sverige), men jag MÅSTE bara visa er bilder och videos från Hawaii bl a!!! Vi hörs snart!

Kommentarer

Populära inlägg