VEM ÄR JAG?


Nu när jag har en ny blogg finns det säkert några läsare som är nya och inte "känner" mig, så jag tyckte det skulle vara passade med ett kort litet inlägg om mig själv.

Jag heter, som ni säkert listat ut, Renée Risberg. Jag är född i december 1997 så jag är alltså inne i slutspurten på mitt sextonde år. Jag går andra året på tekniklinjen med inriktning design och produktutveckling.

På min blogg kommer det bli en väldigt blandning av allt det goda. ;) Jag kommer lägga upp sminkningar, outfits, nageldesigner, foton, mat, tutorials, lite vardag, tips och mycket mer. Det blir en härlig blandning!

Målet med min blogg är att kunna inspirera er läsare, så om ni önskar en viss sminkning eller bara en viss slags sminkning så lämna en kommentar så gör jag mitt bästa för att uppfylla din önskan! Som sagt, jag bloggar för att inspirera! Skulle ni vilja se någon nageldesign gäller självklart samma sak och även om ni vill att jag bloggar om ett visst ämne.

Så, nu vet ni lite mer om mig! Det skulle vara jättekul att få veta lite om er också, så om ni känner för det så får ni gärna lämna en kommentar. Och har ni följt mig ett tag så skriv gärna det, då blir jag jätteglad :) Stor kram till er alla! <3

Kommentarer

Populära inlägg