April - Sammanfattning


April är redan förbi och vi kommer närmre och närmre sommarlov för varje dag som går! LÄNGTAR! Här kommer en liten sammanfattning på april :)

April har varit en månad med väldigt mycket läxor för mig och därför har jag prioriterat lugna morgnar och dagar utan smink (eller bara mascara). Men det har ändå kommit upp sex sminkningar som jag hoppas att ni har blvit inspirerade av. Har du någon favorit?

Jag visade mina påsknaglar som jag tyckte blev supersöta! Resten av månaden varit mina naglar målade i en fin orange ton som jag älskar!

Tyvärr (och som vanligt...) har det bara blivit en outfit, men jag har faktiskt två på lager som ni får se inom kort!
Maj är månaden med alla slutprov och andra inlämningar så det blir fullt upp. Men efter stormen kommer solsken och SOMMARLOV! 

Kommentarer

Populära inlägg