My Makeup - Effect eyeliner


Då var det äntligen fredag! Själv är jag ledig idag vilket är otroligt skönt och behövligt. Jag har bland annat slutprov i fysik på tisdag och det är väldigt mycket att plugga in. Dessutom har mina konfirmander konfirmation imorgon så jag måste gå upp typ sju (en lördag..). Men det ska bli jättekul iallafall!

Detta är en enkel men effektfull sminkning där jag bara skuggat ögonlocket med en mellanbrun ögonskugga och sen målat en bred eyeliner och därefter tagit mascara och fäst lösögonfransar. Vad tycker ni om sminkningen? 

BAS:
- Kicks concealer trio
- Elf pressed powder
- NYC bronzer
- Elf Golden bronzer (highlighter)

ÖGON:
- Elf little black beauty book Volume 1
- Elf liquid eyeliner black
- L'oréal Voluminous Butterfly Mascara
- Ardell lashes 110

Kommentarer

Populära inlägg