Sista arbetsdagen

Hej på er alla! Det var ett tag sedan jag uppdaterade om vardagen, och för att sammanfatta har det varit väldigt mycket och stressigt nu den senaste tiden. Idag är det min sista arbetsdag som au pair här i min värdfamilj. Imorgon kör min värdpappa mig till min LCC där jag ska bo tills på lördag då jag ska till Chicago tills på onsdag. När jag sedan kommer tillbaka från Chicago bor jag hos min LCC igen tills nästa lördag då jag flyger till min nya värdfamilj!!! Så det är mycket som ska hända och många förflyttningar vilket också gjort att jag behövt planera väldigt mycket med packning osv. Här ovan ser ni (från vänster) min packning till Chicago, mitt handbagage, mina två stora väskor som jag ska checka in, och en påse med kläderna jag ska ha på mig när jag flyger till min nya värdfamilj. Jag har faktiskt filmat en video under dagarna jag packat allt så den kommer inom kort komma upp på YouTube :)

Det känns väldigt galet att det idag är min sista hela dag här i min värdfamilj där jag bott ett helt år. Det är svårt att förstå att jag aldrig kommer ha dessa rutiner igen. Ikväll ska vi ut på restaurang allihop så det ska bli trevligt som en sista kväll tillsammans!

Kommentarer

Populära inlägg