Football Game

Hej! Sorry för dålig uppdatering här, men jag har verkligen haft och fortfarande har fullt upp. Jag läser körteori inför att jag ska ta mitt Kalifornien-körkort, har letat alternativ för att ta mina credits och ska nog snart boka men är mycket att kolla upp angående det, jag träffar nya au pairer, har varit i San Francisco och såklart jobbar jag också. Så det är fullt upp och därför har jag inte haft tid eller ork att uppdatera :)

Hursomhelst så frågade Rachel (au pair från Australien) mig i fredags om jag ville gå på ett football game på lördagen. Jag tyckte det lät kul och vill gärna gå och se en football match innan jag åker härifrån. Ja jag vet att jag precis påbörjade min förlängning, men tiden springer iväg. Tänk att jag snart varit här i en månad!! Bara 8 månader kvar efter det. Hursomhelst. Jag sa ja och i lördags eftermiddag åkte vi till Levi's Stadium som ligger utanför San José. Den var huuur stor som helst som kanske framgår en del iallafall på bilderna. Det finns plats till hela 68 500 personer! Det är helt galet..! Matchen var jättecool och det var en riktigt häftig upplevelse. Vi förstod också reglerna mer och mer under matchens gång så det var ju bra :)

Kommentarer

Populära inlägg