Bye 2017 - Hello 2018

Gott nytt år på er alla! Det är svårt att förstå att mer än en vecka av 2018 redan passerat. 

2017 var ett år med väldigt många händelser. Jag började året i Massachusetts och flyttade sen till Kalifornien till min nya värdfamilj för att förlänga. I slutet på året flyttade jag sen till Oregon till min underbara nya värdfamilj. Tänk att jag varit i USA hela året. Jag har inte vistas i Sverige ens enda minut på hela året. Det är ganska galet. 2017 har verkligen varit en rejäl berg och dalbana för mig personligen, framförallt under sista delen av året. Trots att det vissa dagar kändes oerhört jobbigt och allt jag ville var att åka hem till min familj och vänner i Sverige är jag för evigt tacksam att jag tog tag i det och lyckades hitta en ny värdfamilj. Jag lyckades komma upp på toppen igen!

2018 kommer bli ett fantastiskt år! Jag känner det på mig. Jag kommer spendera årets första fyra månader med min fantastiska värdfamilj, jag kommer åka på en resemånad, jag kommer flytta tillbaka till Sverige och träffa hela min släkt och mina vänner, jag kommer förhoppningsvis börja plugga till hösten, jag kommer fira jul och min födelsedag hemma med mina nära och kära och det kommer säkert hända massor av fler saker. Jag känner mig så lycklig just nu och ser verkligen fram emot detta nya året och allt vad det kommer innebära. Hoppas att ni vill följa med på alla äventyr! <3 

Kommentarer

Populära inlägg