RECENSION - ACO RENGÖRINGSMJÖLK


Denna rengöringsmjölken från ACO kan jag verkligen rekommendera till er! Jag har inte använt den jättelänge, men iallafall några veckor. Jag använder den för att ta bort sminket och alltså rengöra ansiktet samtidigt. Det funkar den superbra för! Den löser enkelt upp sminket så man slipper gnugga onödigt mycket. 
Själva konsistensen är ganska rinnig (det heter ju ändå rengöringsmjölk), men det är inget negativt tycker jag. Efter användning känns min hud JÄTTELEN och riktigt ren! Det står att den innehåller parfym vilket kanske inte är jättebra (speciellt inte för er med känslig hy), men jag tycker inte att den luktar jättemycket parfym. Den luktar ju lite, men inte så "parfymigt": 
Jag tycker att denna rengöringsmjölken är toppenbra och den har också en snygg förpackning vilket är ett litet plus ;) Så om ni är på jakt efter en ny rengöringsprodukt så kolla in denna! 

Kommentarer

Populära inlägg