New Hampshire

I lördags morgon åkte jag och min värdfamilj upp till New Hampshire där min värdmammas faster har ett lake house. Det var dessutom en "family reunion" i lördags så det var väldigt mycket folk där. På lördagen kom vi upp där strax innan två och började med att äta av den stora buffén. Alla hade tagit med något så det fanns väldigt mycket. Jag satt sedan med min värdmamma och några släktingar till henne på bryggan och pratade. Sedan åkte jag och mina värdbarn i en båt tillsammans med några andra släktingar. Det var en väldigt fin och lyxig båt och utsikten var såå fin! På ön i Winnipesaukee fanns massa stora hus som tydligen bara var sommarhus. Vissa såg verkligen ut som hotell.

På lördagskvällen åkte jag och min värdmamma tillsammans med fyra av hennes kusiner ut på en liten båttur. Då såg man inte husen lika mycket men det var riktigt stjärnklart så det var jättefint! När vi kommit till bryggan igen satt vi där ett tag och en av kusinerna hämtade några mackor som blivit över och tog ner. En väldigt mysig men sen kväll.

På söndagen provade jag något nytt! Jag provade på "tubing"! Det var jättekul! Men jag ska visa er bilder från det i ett annat inlägg så jag skriver mer om det där :)

Kommentarer

Populära inlägg