Skype med ledarkompisar

Idag var som vanligt på fredagar en ledig dag för mig. Pojken skulle på en playdate/visning av skolan på förmiddagen så jag följde med dit. Det var så gulligt för när jag kom ner verkade han lite förvånad men glad och sa "Ah! I thought you didn't wanna come.". Då ville jag följa med ännu mer :)

Han verkade tycka om skolan och alla leksaker och hans fröknar var jättesnälla. Det kommer säkert bli jättekul för honom. Efter skolbesöket körde vi till Five Guys Burgers för att äta lunch. Jag åt en jättegod cheeseburgare och fries och jordnötter. Kan verkligen rekommendera Five Guys Burgers för er som gillar burgare. Väldigt trevligt snabbmatställe som känns mer äkta än många andra. Efter lunchen åkte vi för att handla mat. Det blev en hel del saker. Nästa vecka ska jag göra tacos till familjen. Det ska bli kul.

Efter att vi kommit hem skickade jag ett meddelande till mina ledarkompisar och frågade om de ville Skypea en snabbis. Denna helgen har dem nämligen ett uppstartsläger så jag tänkte att det kunde vara kul att prata med dem nu när de är samlade. Jag fick som svar att de skulle ringa om ett par minuter för de var nu alla (alla på lägret) samlade i ett rum. De ringde och jag fick en rundtur i ringen och fick säga hej till alla 35. Sedan ställde de några frågor till mig som jag svarade på. Det blev inte ett jättelångt samtal eftersom de skulle fortsätta med lägret, men jag är jättetacksam att jag iallafall fick säga hej till alla lite snabbt. Jag trodde inte jag skulle få se alla så detta var verkligen en överraskning som gjorde mig jätteglad! Det var tydligen många av dem som läste min blogg vilket är jättekul. Så om ni läser detta var det superkul att få prata med er och se er <3

Kommentarer

Populära inlägg