Halloween Party - Costumes

Nu kommer äntligen mitt första inlägg med bilder från vårt Halloween Party! Jag har haft fullt upp haha. Jag kommer dela upp det i tre inlägg för att de inte ska bli alldeles för långa. I detta inlägget ska jag visa utklädnader. Min värdfamilj hade "Star Wars" som familjetema i år som ni kan se på bilden ovan. Och jag var Princess Leia.

Josefin kom till vårt Halloween Party vilket var jättekul! Här under ser ni oss tillsammans.

Jag ser jättelång ut haha, men det beror på att jag har klackar ;)

Och här ser ni min värdfamiljs hund som såklart också fick en kostym. Hon gillade den dock inte precis så det var svårt att få till en familjebild med henne som ni kan se i början av inlägget.

Något som också var jättekul var att verkligen ALLA var utklädda på festen! Några exempel på vad några var utklädda till var Donald Trump, Hillary Clinton, en korv med bröd (haha!), artisten Prince, en rosa kanin, zombies osv. Väldigt kul! Jag hoppas jag kommer fira Halloween hemma också även om jag inte gjort det hittills. En väldigt rolig högtid!

Kommentarer

Populära inlägg