Thanksgiving

I torsdags firade vi Thanksgiving här i USA. Det var min första Thanksgiving vilket var väldigt kul att uppleva. Vi firade hos min värdmammas moster tillsammans med hennes sida av släkten. Det var väldigt trevligt. På bilderna ovan ser ni hur jag såg ut. Inte de bästa bilderna men de får duga. Jag blev väldigt nöjd med mitt hår måste jag säga. Älskar att det fick så mycket volym nu med min nya längd.

Här ser ni vår middag. Traditionsenlig turkey, gravy, stuffing osv. Det var gott! Och det var inte lite mat de hade ;)

Till dessert fanns fem olika sorters paj; banankräm, citronmaräng, chokladfudge, apple pie och pumpkin pie. Jag smakade citronmaräng och chokladfudge och de var väldigt goda. Önskar att jag kunde äta mer men det fanns inte utrymme efter en stor middag :) Förutom pajerna hade jag förresten bakat svenska drömmar, eller "dreams" som vi kallade dem. De blev väldigt populära! Jag hade iallafall en väldigt trevlig Thanksgiving med min värdfamiljs släkt!

Kommentarer

Populära inlägg