Halloween Party - Dekorationer

I detta inlägg tänkte jag visa min värdfamiljs Halloween dekorationer. Eller en liten del av den för att vara mer korrekt. De har hur mycket dekorationer som helst!

Jag fick pynta the fireplace själv, tills flickan blev nyfiken och ville hjälpa till.

 Såhär såg det ut vid entrén till huset. Alltså precis när man gått in genom dörren.

Detta är hur nergången till källaren såg ut. Källaren var lite läskigare än resten av huset eftersom det framförallt var de vuxna som skulle vara i källaren.

Det här var vad man såg när man precis kommit ner i källaren.

Denna hörnan gillar jag även om jag inte gillar spindlar. Men jag tycker det såg så coolt ut med det stora spindelnätet och alla spindlar.

Lite blodskvätt på spegeln ;)


Min värdmamma köpte dry ice som hon sedan lade under skålen med bål. Så det var en skål i den svarta "skålen" eller vad man ska kalla den. Sen kom röken upp i mellanrummet och det såg jättecoolt ut. Och eyeball ice cubes blev ju verkligen pricken över i!

Kommentarer

Populära inlägg