MARS - SAMMANFATTNING


Då är April här och en fjärdedel av 2015 har redan gått!! Tiden bara springer iväg! Jag tänkte som vanligt sammanfatta månaden i ett litet inlägg :)

Under mars har jag börjat fota i dagsljus så därför har färgerna och ljuset varierat på bilderna. Dessutom har det (tyvärr) blivit många bruna sminkningar, men jag ska försöka få in mer färg nu i apri!

Jag har målat naglarna turkosa och även gjort en nageldesign och dessutom har jag visat mina påsknaglar fråm förra året som inspiration.

Det har blivit ett outfitinlägg bara, men som jag har skrivit innan så försöker jag fixa fler outfitbilder. Jag tror och hoppas att jag hinner med fler nu när det är ljusare längre :)

Jag har också visat några bilder som Cassandra fotade på mig.

Nu är våren här och jag ser fram emot att det blir ännu ljusare och varmare ute!

Kommentarer

Populära inlägg