Recension - Batiste Dry Schampoo


Idag tänkte jag tipsa er om ett jättebra torrshampoo från Batiste. För er som inte känner till torrshampoo så är det en spray som kan användas mellan hårtvättarna. Håret blir fräscht igen och får dessutom lite extra volym. Jag själv har använt detta torrshampoo drygt ett år (har jag för mig) och det tog precis slut. Sån tur är fick jag ett nytt i julklapp så jag har en helt oöppnad! 
Jag tycker absolut att torrshampoot gör vad det lovar! Det suger upp fettet från hårbottnen och ger även lite volym. Volymen upplever jag dock som att den försvinner något under dagen men det gör mig inte så mycket eftersom jag inte använder den främst som en volymprodukt. Den är iallafall perfekt att ha med på resor till  exempel då den tar väldigt lite plats och fräschar upp en på några sekunder. Jag själv brukar ha med den när jag åker på läger med mina konfirmander :)
Du kan hitta torrshampoot bland annat HÄRHÄR och HÄR.
Har du testat Batistes torrshampoo? Och vad tycker du isåfall? 

Kommentarer

Populära inlägg