RECENSION - MAX FACTOR 2000 CALORIE MASCARA


Ni som läser vad jag använder i mina sminkningar har säkert märkt att jag alltid använder Max Factors 2000 calorie mascara. Jag har använt den i alla mina sminkningar sedan när jag köpte den förra sommaren. Den är verkligen helt perfekt! Tyvärr är den nästan slut nu...

Borsten är lagom stor (kanske lite större än normalt enligt vissa) och mascaran är varken för torr eller blöt. Den är superenkel att applicera och ger både volym och längd. Mascaran torkar inte så snabbt att man inte hinner borsta ut den och jobba med den, men den tar inte så lång tid att torka att den hinner kladda av runt ögonen. Perfekt torktid helt enkelt! Den ger både längd och volym vilket är det jag är ute efter :) Jag fick faktiskt en kommentar i helgen från en tjej som skrev att hon älskade mascaran och jag kan bara hålla med!!

Mascaran kan hittas på bland annat Nelly.com HÄR! ♡

Kommentarer

Populära inlägg