Lip Smacker i samarbete med Coca Cola


Kommer ni ihåg att jag skrev att jag fått hem Lip Smackers kollektion med Coca Cola? Om inte kan du läsa det här. Nu har jag testat alla och jag tycker verkligen om dem! De är supersöta och smakar dessutom gott. Roligt med så många olika smaker! De känns lite som en blandning mellan läppbalsam och läppglans för de blir ganska glansiga och vissa ger lite lite färg (Coca Cola cherry och Fanta strawberry). Här under ser ni alla Lip Smackers.

Jag gillar alla, men om jag ska välja tre favoriter väljer jag:
Fanta Lemon för att den luktar så fräscht ;)
Fanta Strawberry för att jag älskar doften och den ger liiite färg
Coca Cola Cherry för att den ger lite extra färg (men doftar ganska starkt)
Har du testat några av dessa Lip Smackers? 
Pressutskick

Kommentarer

Populära inlägg