Recension - Dove Summer Glow


det här inlägget som jag publicerade förra sommaren skrev jag om Dove Summer Glow och visade även dessa bilderna ni ser ovan. Eftersom det nu är sommar igen tänkte jag att det inte skulle skada att visa det igen :)
Dove Summer Glow är en vit body lotion som efter några timmar på huden gör att man blir lätt brun. Detta är ett superbra alternativ till de som inte blir bruna så lätt (till exempel jag) men ändå inte vill vara lite bruna under sommaren utan att använda vanlig brun utan sol. Man kan använda denna flera dagar i rad tills man uppnått den bruna färgen man söker.
Jag har den i "medium to dark skin" även om jag är ganska ljus. Detta beror på att jag, innan jag köpte den, hade läst att den för ljus hy knappt gav något resultat. Jag tycker att denna är helt lagom och blir inte onaturligt mörk.
Vill ni veta mer så kan ni kolla in mitt förra inlägg här och undrar ni fortfarande något är det bara att fråga! 

Kommentarer

Populära inlägg