Valentine's Day

Igår var det ju Alla Hjärtans Dag vilket firades en hel del i min värdfamilj. När vi gick ner i köket fick barnen och mina värdföräldrar presenter och flickan fick blommor från min värdpappa. Jag fick en jättefin ram som flickan dekorerat med en bild på mig, barnen och min värdmamma från när vi var på New England Aquarium förra måndagen. Jättesnällt av dem!

Min värdfamilj har som tradition att på Valentine's Day så umgås min värdmamma med pojken och min värdpappa med flickan och de gör något speciellt. Så efter lunch var jag ledig vilket var väldigt skönt. Jag bakade en kladdkaka med lite cheesecake i (som jag ska visa i ett annat inlägg), dukade fint i matsalen bland annat med pappersdekorationerna jag pysslat ihop (vi äter normalt vid ön i köket så detta var speciellt), skypeade med mormor och morfar och med min familj, duschade och kollade upp lite inför kommande resor :) Hoppas ni hade en bra Valentine's Day även om alla firar det olika mycket!

Kommentarer

Populära inlägg