19th Birthday

I onsdags den 21 december fyllde jag 19 år. Det var en vanlig arbetsdag för mig. Men när jag gick ner i köket på morgonen möttes jag av dessa vimplar och dekorationer. "Happy 19th Renee". Blev väldigt överraskad kan jag säga och väldigt glad. Så snällt att de fixat dekorationer! Jag möttes också av massa meddelanden och grattis-inlägg på Facebook och Instagram när jag vaknade eftersom det redan hade varit min födelsedag i fler timmar i Sverige än här.

Under mina två lediga timmar då båda barnen är i skolan passade jag på att Skypea med min familj och släkt hemma. Direkt när jag kommit in genom dörren ringde min mormor, morfar och två av mina kusiner på Skype och sjöng "Vi gratulerar"! Så snällt och jag blev jätteglad. Vi pratade sedan en stund och jag öppnade även mina presenter från dem på Skype. Sen pratade jag med min familj på Skype och öppnade då mina presenter jag fått från min familj. Väldigt mysigt att kunna prata och se varandra även om vi inte kan träffas.

När mina värdföräldrar kom hem från jobb firade dem mig. Även min värdmammas föräldrar kom hit och firade mig.

De hade köpt en tårta där det stod "Happy Birthday Renee" som var supergod! Min värdmamma frågade några dagar innan vilken smak på tårta jag ville ha och då sa jag choklad. Och när hon frågade vilken smak på glasyr svarade jag också choklad haha. Jag älskar choklad! Men tydligen hade det varit lite svårt att hitta en tårta med allt i choklad ;)

Jag är jätteglad och tacksam att min värdfamilj fixat så mycket för mig. Det gjorde det enklare att vara hemifrån även om jag såklart saknar min familj, släkt och vänner extra mycket sådana här dagar.

Kommentarer

Populära inlägg