Julfirande med min värdpappas familj

I lördags firade vi jul med min värdpappas sida hemma hos hans föräldrar. Vi åt, spelade spel, pratade och öppnade julklappar. Angående maten tycker jag det var lite synd att vi inte åt något mer juligt. Eller det kanske inte finns någon specifik julmat i USA... Vet faktiskt inte. Det var jättegod mat, men jag trodde som sagt att det skulle vara något annat. Vi åt lasagne, mac and cheese, pasta och sallad.

Angående julklappar fick barnen hur många som helst. Och det var bara min värdpappas sida. Blev helt chockad haha. Även jag fick några julklappar vilket gjorde mig jätteglad. Hade verkligen inte förväntat mig att få något i lördags. Från min värdpappas föräldrar fick jag några lotter, en handuksmössa man virar in håret i när man duschat, ett presentkort till min frisör, en stickad infinity scarf, schampo och balsam. Från min värdpappas farbror fick jag typ fem lotter (vann faktiskt några dollar!) och från min värdpappas farmor fick jag en lott och en chokladask. Så himla gulligt av dem alla! Kände mig verkligen uppskattad. Och ja, lotter verkar väldigt populärt i denna släkten haha. Efter julklappsöppningen satt vi och skrapade våra lotter. En väldigt mysig och trevlig dag!

Kommentarer

Populära inlägg