AMOR-skylt i Philadelphia

Nu är jag hemma i Massachusetts igen efter en helg i Philadelphia, Pennsylvania. Jag åkte dit med East Coast Edventures och då ingick en guidad tour under förmiddagen på lördagen. Efter den kunde man välja att köpa till en tour till Amish county, men jag och min kompis Tobina (svensk au pair) valde att stanna i downtown och passa på att se mer. Ett av våra stopp skulle vara den berömda LOVE-statyn, men den var tydligen inne på rengöring sedan Valentine's Day trots att det stod på Philadelphias officiella hemsida att den fanns i en park... Hursomhelst fick vi sen veta av samma pratglada man som sagt att den var på rengöring att vi kunde gå till AMOR-skylten som är i samma stil. Så vi fick gå några kvarter och såg sedan skylten. Den var faktiskt mindre än jag trodde men fortfarande väldigt fin och värd att ta många bilder med :)

Kommentarer

Populära inlägg