Ett år sedan min studentbal

Idag är det exakt ett år sedan jag var på min studentbal. Det känns helt galet att det redan gått ett år sedan dess. Samtidigt har det hänt så mycket sedan dess. Min studentbal ägde alltså rum den 31 maj 2016 och jag har tidigare visat bilder på min baloutfit, sminkning och håruppsättning som jag gjorde själv. I detta inlägget ser ni bilder från när vi gick på röda mattan och sen gick runt och minglade. Eftersom jag inte vet om alla vill vara med på bild offentligt, valde jag bara bilder där det bara är jag i fokus plus en överblicksbild. Bilderna är tagna av min lillasyster och mina föräldrar som var och tittade. Min mormor och morfar var också på plats tillsammans med mina kusiner på mammas sida. Balen var helt fantastisk och jag njöt av varje sekund. Berätta gärna om din bal i en kommentar om du gått på bal, eller när du ska gå om du har det framför dig <3

Kommentarer

Populära inlägg