Recension - Nivea daily scrub


Som jag skrev i det här inlägget fick jag hem en vinst med fyra produkter från Nivea. Efter att ha testat dem i några veckor tänkte jag nu recensera alla i varsitt inlägg. Jag börjar med skrubben!

Skrubben heter "Daily Wash Scrub" och är alltså en rengöringsskrubb som kan användas varje dag. Dessutom ska den förebygga finnar. Jag har inte använt den varje dag, utan endast några gånger i veckan. Den har inte jättemånga korn, men den rengör ändå riktigt bra. (Antar att den inte har så många korn för att man ska kunna använda den oftare.) Huden känns verkligen ren på djupet efter att man använt denna! Riktigt bra!

Det enda negativa är väl att det inte finns så många korn, vilket kan göra att den inte känns så "skrubbig", men som sagt regör den ändå riktigt bra så det är inget stort minustecken. Annars är allt positivt! 

Kommentarer

Populära inlägg