Sammanfattning - Maj


Nu är vi inne i juni pch snart är det sommarlov!!! Jag tänkte som vanligt sammanfatta månaden som gått i detta inlägget :)

Här ser ni alla sminkningar från maj. (Har dock gjort några fler men inte hunnit publicera, så jag har dem på lager!) Det har blivit en del snabba sminkningar men jag har ändå försökt få in lite färg. Har du någon favorit?

Under maj har jag hunnit med två stycken nageldesigner som båda innehöll lite rosa. Sommarkänslor!

Det har även blivit två outfits som båda innehöll lite blått. Man börjar ju nästan tro att jag har gjort ett medvetet färgtema i varje kategori ;)

Dessutom har jag fått hem en hel del nya produkter i form av en vinst och två pressutskick. Superkul!

Nu är det iallafall juni vilket betyder sommar och sommarlov om en vecka för min del! 

Kommentarer

Populära inlägg