Recension - Nivea shower gel


Som jag skrev i det här inlägget fick jag hem ett antal produkter från NIVEA, bland annat denna duschkrämen! Nu har jag testat den några gånger och jag känner mig redo att skriva en recension. 
Jag kan börja med att skriva att jag ÄLSKAR den! Första gången jag testade den trodde jag först att den inte hade sköljts av så jag fortsatte skölja, men sen insåg jag att det var min hud som var så len. Det kändes lite som om man tar balsam på huden. Det blir typ sådär "halt". Krämen är dessutom ganska dryg och "löddrar" litegrann när man smörjer in sig.
När man sedan har torkat sig känns huden riktigt återfuktad och mjuk, bland annat på grund av att den innehåller sheasmör. Doften sitter även kvar litegrann efter ducshen. Den doftar inte något speciellt (vad jag kan komma på), men den doftar fräscht och lite som de flesta "naturella" duschkrämer fast kanske lite friskare.
Jag kan verkligen rekommendera denna framförallt till er som lätt blir torra men även till alla andra, för den är verkligen superbra! 
Pressutskick

Kommentarer

Populära inlägg