Back to school TAG


Vilken årskurs ska du börja i?
Jag ska börja sista året på gymnasiet (what?!)!

Vad gillar du mest med skolan och vad gillar du minst?
Jag gillar mest när man har roliga lektioner där man är riktigt engagerad och även att träffa vännerna och skratta :) Minst gillar jag att man aldrig kan släppa skolan ur tankarna och att man oftast har läxor.

Vilken dag börjar du skolan?
Jag börjar idag.

Vilken tid vaknar du en skoldag?
Det beror helt på när jag börjar, men oftast någongång mellan 6 och 7.

Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?
Jag brukar ställa klockan ungefär en och en halv timme innan jag ska gå så att jag hinner snooza lite, morgna mig, äta frukost, klä på mig, sminka mig osv utan att det blir för stressigt.

Vad ser du fram emot med skolstarten?
Jag ser fram emot att börja mina nya kurser som heter "Digitalt skapande" och "Gränssnittsdesign". De verkar jätteroliga! Och att jag kommer närmre studenten varje dag ;)

Har du ryggsäck eller axelväska?
Jag har en axelväska som jag skrivit om här.

Har du med dig något smink i skolan?
Jag brukar ha ett läppbalsam i väskan men inget mer.

Kommentarer

Populära inlägg