Besök på Target

I söndags skulle jag egentligen varit på ett LCC-möte, men pga olika orsaker fick jag inte den senaste informationen så jag dök upp på fel plats och bestämde mig för att inte köra 35 minuter för att komma dit de andra var. Parken de var i låg drygt 40 minuter hemifrån vilket jag tyckte var lite långt. Särskilt efter omständigheterna. Istället begav jag mig hemåt igen men bestämde mig för att stanna på Target som låg på vägen hem. Detta var mitt första besök på Target själv och det var faktiskt ganska trevligt. Dock gillar jag att ha sällskap också :)

Det fanns mycket fint, men de tre sakerna på bilden var det som fick följa med mig hem. Det är ett litet enkelt anteckningsblock i turkost med guldtext som jag har på mitt nattduksbord om jag kommer på något jag måste komma ihåg. Sedan köpte jag en "vuxenmålarbok" med naturmönster. Tänkte att det kunde vara mysigt att måla i när jag har lite tid över. Det sista är vanliga färgpennor. Detta blev sammanlagt sju dollar vilket jag tycker är ett bra pris. I Sverige hade jag nog inte kunnat hitta det så billigt. Jag älskar Target!! ;)

Kommentarer

Populära inlägg