Lucka 10 - 3 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag skrattar väldigt ofta
Jag skrattar verkligen åt nästan allt. Haha, nä men väldigt mycket. Om någonting som är bara är lite roligt händer skrattar kanske de flesta typ tre sekunder. Om ens det. Men jag kan hålla fast vid det som hände och skratta åt det jättelänge. Särskilt jobbigt är det om det händer på en lektion... Men tro inte att jag sitter och skrattar åt minsta lilla sak hela tiden, men jag skrattar åt ganska mycket ;)


2. Dansar
Ni vet nog att jag sjunger och håller på med musik, men det är nog inte jättemånga som vet att jag dansar också. Mina vänner och familj vet ju det, men jag tror bara jag skrivit det här på bloggen kanske en eller två gånger. Jag har dansat sedan jag var fem och ett halvt och tycker fortfarande att det är jättekul. Just nu går jag både på "vanlig dans" (jazz) och i en pop-musikalgrupp där vi både sjunger och dansar samtidigt. Perfekt kombination för mig! :)


3. Jag är intresserad av hur saker funkar
Jag klarar inte riktigt av att höra att saker bara är som de är av ingen anledning utan vill ha förklarat varför. Jag har inget jättebra exempel på något jag vill veta varför det är som det är, men det kan vara allt från smådetaljer till något stort. Just på grund av den här egenskapen var teknikprogrammet ett bra val för mig.

Kommentarer

Populära inlägg